11 Aralık 2018 Salı

Christine Wahl ile Eleştiri Atölyesi'ne katıldım...

Tiyatro Eleştirmenleri Birliği (TEB), 22. İstanbul Tiyatro Festivali ve Goethe Institute işbirliği ile festivalin yan etkinliği olarak 20-25 Kasım tarihleri arasında ‘Eleştiri Atölyesi’ düzenledi. Yazar, tiyatro eleştirmeni ve gazeteci Christine Wahl’ın yönettiği atölyede TEB’den Hasibe Kalkan ve Nalân Özübek atölyenin koordinatörlüğünü üstlendi. Almanya’nın önde gelen gazete ve dergilerinde yazıları yayımlanan Wahl’ın ardıl çevirmenliğini, İstanbul Üniversitesi Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü öğretim görevlisi Hasibe Kalkan yaptı. ************** Atölyeye seçilen sekiz katılımcının isimleri sırasıyla şöyle: Seda Tansuker, Mehmet Sabri Şenol, Pınar İmge Durukan, Dilan Erdoğan, Deniz Cıgal, Gökçe Şahin, Rojda Gülizar Karakuş ve Utku Yıldız. *************** Festival Kapsamında Seyrettiğimiz Oyunlar: Pss Pss/ Salto / Fourfold/ Hamlet/ White On White / Now You Have A Trial ***** Not: Now You Have A Trial oyununu ben seyredemedim. Önemli bir toplantım vardı (2019 sezonu için dramaturgluğunu üstleneceğim oyunlardan biri hakkında;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder