12 Mayıs 2014 Pazartesi

11.05.2014 / İlk öğrencilerimden Melek Kübra benimle röportaj yaptı;D

********************************************************** 7 yılda çok kişiyle röportaj yaptım ama ilk defa röportajı yapılan oldum;D ******************************************************* 2007 Yılı- Sağdan ikinci öğrencim;DDD / Haziran ayında çok sevindirici bir haber aldım; o da bir sosyal sorumluluk projesinde gönüllü olarak öğretmenliğe başlamış.. Beni örnek aldığını ve onun için çok özel olduğumu söylediğinde çok duygulandım.. Emeklerimin hiçbiri boşa gitmemiş.. Bana en büyük hediye oldu söyledikleri.. Seninle gurur duyuyorum bitanem! ******************************************************************************** Eski öğrencilerimden Uğur ve eşi yıllar sonra İstanbul'a ziyaretime geldi;DD Üçümüzün olduğu fotoğrafta bebekleri de sayarsak 5 kişiyiz;DD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder